nilssonjennipher

* det kommer aldrig bli du och jag

Publicerad 2012-09-11 20:58:45 i VARDAG,

haft en riktig skitdag idag!! inget har gått min väg. spillde kaffe i hela väskan och fick såklart kaffe över min helt sprillans nya bok.... hahah jajuste så fult när jag skulle skynda mig till en dörr som höll på att stängas och när jag var en centimeter ifrån går den såklart i lås. haft så ont i magen att jag gått runt och kallsvettats av smärta (!!!) har dessutom suttit på skolan i över 6 timmar och skrivit på en skittråkig rapport. skönt att den typ är färdig nu.
 
var typ en sekund ifrån att avboka mitt pass idag. tänkte att med min tur skulle väl maskinen pajja när jag började. men det gjorde den inte hihi och nu efteråt känns det skönt. var riktigt jobbigt och jobbigast av allt är att det är typ tusen miljoner grader varmt i iw salen = sjöblöt i svett efter 5 min.
 
nej nu måste jag gå, ni vet måste ta en dusch för att inte lukta usch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela