nilssonjennipher

* vi drar dit palmerna bor

Publicerad 2012-09-10 12:12:00 i VARDAG,


haha åh herre har helt förträngt att jag har en blogg. kanske ska göra ett försök att börja skriva igen? kul att jag fortfarande haft besökare varje dag fast jag inte skrivit nåt på flera månader. orkar inte försöka sammanfatta allt som hänt sen jag skrev sist. har haft en asbra sommar iallafall. haft världens bästa jobb, kändes verkligen hemskt att börja skolan igen. tröstar mig med att vi går termin 5 av 6, alltså cirka sådär 9 månader plugg kvar och sen är jag färdig! galet hur fort tiden går.
 
var ju en vecka utomlands också. lätt den roligaste resan i mitt liv. hade det så sjukt bra. saknar det redan!! kändes ganska tamt att gå ut i luleå igen efter att ha varit i magaluf haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela