nilssonjennipher

* and I can't wait to finally explode

Publicerad 2011-03-14 10:31:48 i HOCKEY,

känner att jag måste få skriva av mig lite grann gällande hockeyn. får världens dejavu- (eller hur nu det stavas) känsla från förra årets finalserie. känslan av bara tomhet. det känns bara så pissigt. för luleå är egentligen inte bättre än djurgården, det är så sjukt småa marginaler som avgjort varje match hittills, och då har luleå på ett eller annat sätt lyckas dra det längsta strået. men det hade lika gärna kunnat stå 3-0 i matcher till djurgården. så jämt har det varit. för mig hade det nog varit lättare om djurgården hade förlorat med tvåsiffrigt varje match, då hade jag nog lättare kunna acceptera det. då går det ju inte att säga nånting liksom. då hade ju luleå varit det bättre laget och då hade det inte kännts så här orättvist efter varje förlust. men just nu känns allt bara tomt, på ett väldigt konstigt sätt. läs det här inlägget från förra året. så förstår ni kanske hur jag känner mig just nu. typ apatisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela